طراحان پارسه

شرکت تبلیغاتی

طراحان پارسه

شرکت تبلیغاتی

طراحان پارسه

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ


بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ 30 تیر الی 2 مرداد سال 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


این نمایشگاه مهمترین رویداد در حوزه صنایع کامپیوتری و الکترونیکی در کشور است که هرساله با حضور صدها شرکت فعال در این بخش برگزار شده و با استقبال زیادی روبرو می‌شود.


 حضور موثر و موفق در این نمایشگاه هدف اصلی شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ است که برای بدست آوردن آن با یکدیگر رقابت می‌کنند. خدمات نمایشگاهی خوب و حرفه‌ای می‌تواند موفقیت آن‌ها را تضمین کند. طراحی غرفه نمایشگاهی به عنوان یکی از خدمات نمایشگاهی است که باید توسط غرفه سازان متخصص و مجرب انجام شود. کارشناسان زبده غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی را با توجه به زمینه کاری و اهداف و فعالیت‌های یک شرکت انجام می‌دهند و به بهترین نحو غرفه نمایشگاهی طراحی شده را اجرا و پشتیبانی می‌کنند.


گروه تبلیغاتی طراحان پارسه دارای کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی مجرب و حرفه‌ای است که بهترین و مقرون به صرفه‌ترین غرفه های نمایشگاهی را برای شما در نمایشگاه الکامپ طراحی و اجرا می‌کنند.


 شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی با شماره تلفن 88950130 تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی